eightyseven

interiør #5

Posted in home by tille87 on 24/09/2013

interiørBillede: ukendt

JEG HAR KØBT tre små kaktusser i ikea som skal plantes på den her måde – i tre små gennemsigtige glas fra søstrene grene så man kan se jorden og det bliver helt enkelt. Til foråret vil jeg også rigtig gerne have hyacinter, ligesom på billedet. Vil have en masse planter og blomster i min lejlighed

Tagged with: , , ,

En kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. PH said, on 24/09/2013 at 16:56

    Ser også ud til (fra de billeder jeg har set) at du i lejligheden har mulighederne pga lysinfald. Hvis du kommer til at gøre det i hyacinther, hvilket jeg kun kan anbefale pga den skønne duft, så må du gøre noget ved løgene efterfølgende. Måske du har grønne områder i gården hvor de kan lægges ned. Ellers må det være den nærmeste park, på ægte anarkistisk vis. ;-)
    Lotte er jo også en mulighed, og din gamle mor har også altid plads til endnu en hyacinth.
    Opbevaring hvis du ikke kan komme af med dem umiddelbart er i en kasse med sand….

    God fornøjelse udi det grønne


Skriv et svar

