eightyseven

insta #75

Posted in instagram, loves, new by tille87 on 22/09/2013

insta collage1. partner in crime til loppemarked // 2. i spy.. Aladdins gyldne tårn i københavns gader // 3. Street art på Østerbro // 4. Det blev lige pludselig en dyr, men glad lørdags-ose-tur

LIDT BLANDET fra den sidste uge. I går da jeg osede ned af Østerbrogade med min kammerat besøgte vi to 2nd hand butikker og i den ene af dem stod de der; Acne’s Alma støvler i sort. Til en helt fantastisk pris! Jeg kredsede om dem, men måtte til sidst give op og købe dem med hjem. Jeg smiler til dem hver gang jeg går forbi dem i gangen – ja, der er mere indhold i mit liv end det, men de er flotte :) I dag er der ingen planer, men jeg overvejer en kort tur ud for at hente en kæmpe kaffe!

 

3 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. PH said, on 22/09/2013 at 13:52

    Den der Strret Art er så totalt Larsen. Håber en ulv kan finde sig tilfreds i BellisWorlden.

    Fortsat god bedring til dig Trut.

    Kærlig hilsen
    Mor

  2. Cathrine said, on 04/10/2013 at 13:24

    nøøøøj.. hvad måtte du af med hvis man må spørge? Og hvilken secondhand? Åhh suk, de jo så lækre


Skriv et svar

