eightyseven

insta #71

Posted in basis, instagram, loves, new, tillen by tille87 on 07/09/2013

insta collage1. Partner in crime // 2. Der var dækket op til hygge i onsdags //  3. Sokker i angora-blanding fra H&M – lækker basis, på trods af farverne ;) // 4. Fredag var vaskedag..

EN LILLE INSTA-COLLAGE mens jeg har lyttet til Mads & monopolet. Skulle ha’ været hos complete me til ansigtsbehandling og bagefter hygget med en veninde, men begge dele blev aflyst – øv! Men så slapper jeg, nyder solen på min altan, nye blomster i vasen og at jeg skal spise burger på Halifax i aften med min partner in crime. Og så skal vi rydde ud i mit skab så tøjet er klar til loppemarked på remisen næste weekend! At have weekend er ikke værst :)

Tagged with: ,

Skriv et svar

