eightyseven

bling insta #68

Posted in i wear, loves, tillen by tille87 on 03/09/2013

bling blingMoss copenhagen, H&M mm.

BLING BLING som jeg bruger til daglig. Ikke på én gang selvfølgelig, men lige for tiden er jeg meget glad for halskæden fra Moss copenhagen. Og ellers er det stjerne-ringen og de to tynde ringe helt til højre i billedet. De tynde ringe er også fra Moss copenhagen. De laver virkelig nogle fine smykker. Pistol-øreringene er også derfra. Dem fik jeg af min gode kammerat i house warming-gave :) Jeg er ikke særlig god til smykker, men prøver og når jeg endelig tager noget på skal det helst være enkelt. Ville sagtens kunne tage alle ringene på på samme tid fordi jeg synes de passer rigtig godt sammen, men da jeg arbejder foran computer hele dagen bliver jeg så træt af at være “forhindret” af for mange smykker på håndled eller fingre..

Skriv et svar

