eightyseven

interiør #3

Posted in cravings, home, loves by tille87 on 02/09/2013

bolig collage1. Normann cph // 2. Hay // 3. Ikea // 4. Bolia

JEG KU’ GODT lige tænke mig at alle de her ting var i min lejlighed. Mangler kun en enkelt Track reol fra Bolia og har et par af de flotte grønne glas fra Ikea, men det her giver et meget godt overblik over hvad jeg kunne tænke at skaffe mig til lejligheden. Jeg overvejer også blå/grønne fliser over køkkenbordet, tavle(magnet?)-maling over skrivebordet og en hel væg i stuen i en grå (lys/mørk?) farve. Og et gulvtæppe ved sofaen. Og flere planter.. Har mange ting jeg godt kunne tænke mig at få gjort endnu :)

Tagged with: , , ,

Skriv et svar

