eightyseven

insta #67

Posted in home, instagram, tillen by tille87 on 01/09/2013

in bed1. Der læses for tiden.. // 2. Lørdags-morgenlys

JEG PRØVER at få læst så meget som muligt. Er helt klart bedre til det når jeg er på ferie end når jeg er hjemme. Har lige fået tilsendt “Kunsten at være kvinde” fra Gyldendal og den lyder meget underholdende. Kender slet ikke Caitlin Moran, men den skal have en chance. Var på besøg hos en kammerat i går og der lå “The game” og flød og så blev jeg altså nysgerrig. Det skulle jo være den store “scorebibel” for mænd og jeg gad vide hvor mange der egentlig bruger dens “trick” i byen. Så lige nu ligger de her to og venter på at jeg kommer i gang. Og det er da mere end hyggeligt at ligge på sofaen og læse når det bliver sådan rigtig efterår.

Skriv et svar

