eightyseven

insta home #65

Posted in DIY, home, instagram by tille87 on 30/08/2013

HomeDIY-PROJEKTET som jeg startede på da jeg flyttede ind i maj er nu (næsten) færdigt. Der mangler stadig låger på 4 af kasserne, som man kan se, men nu er de i hvert fald kommet op at hænge – takket være min dejlig far! Det tog lang tid at male alle kasser og låger da det hele skulle have to gange. Men er så glad for resultatet, som også giver mig mere gulvplads og så kan jeg få plads til en stor plante ved siden af sofaen. Jeg købte ganske enkelt birketræ-kasserne hos Trævarefabrikernes udsalg og valnøddeolie hos Bauhaus og så var det bare at male kasserne. Mine har fået to gange olie da jeg gerne ville have dem mørke, men man kan stadig se træets struktur igennem olien. Man skal være ret forsigtig og omhyggelig når man gør det for olien løber meget nemt!

Skriv et svar

