eightyseven

beauty insta #63

Posted in dullegrej, instagram by tille87 on 25/08/2013

Beauty1. Makeup-fjerner fra The body shop // 2. Øko bodylotion fra Decubal // 3. Ansigts-vask fra Origins // 4. Conditioner fra Milk shake // 5. Ansigts-creme fra Jurlique

EMPTY’S fra det sidste stykke tid. Svært glad for Body shops nemme øjenmakeup-fjerner som indeholder kamille som beroliger øjenomgivelserne mens jeg renser. Bodylotion fra Decubal med hyldeblomst og olivenolie er guf for huden. Origins ansigtsvask er efterhånden en gammel kærlighed og jeg plejer at købe den i lufthavnen når jeg skal ud og rejse. I denne omgang gør jeg et nyt forsøg med en fra Korres, men mon ikke jeg vender tilbage til denne på et andet tidspunkt. Flødeskums-conditioneren fra Milk shake dufter meget kraftigt, men synes duften forsvinder hurtigt og så er den bare fantastisk god til mit hår – vil gerne have noget der plejer uden at man kan mærke at der rent faktisk er kommet noget i håret så det f.eks. bliver stift. Til sidst, ansigts-lotion fra Jurlique som jeg begyndte at bruge efter anbefaling fra Daniela fra Complete me og har virkelig været glad for den i sommermånederne. Den er tynd, fedter ikke og er perfekt når det er varmt. Når vejret begynder at skifte til september skal jeg dog ud i noget der giver mere beskyttelse så det passer jo meget godt at den er brugt op nu..

Skriv et svar

