eightyseven

insta #61

Posted in dullegrej, rejse by tille87 on 19/08/2013

korres1. Endnu mere Korres forkælelse

COSTUME havde honning som tema på et helt opslag i denne omgang og jeg blev nysgerrig på Korres’ Thyme honey cleansing scrub. Den skulle beskytte og fugte og så er det altid godt at få fjernet lidt døde hudceller og andet skidt efter et par dage med solcreme i ansigtet. Efter jeg har fået ansigts-behandling hos Complete me har jeg også fundet ud af at min hud kræver mere fugt end fedt så regner med at den bliver glad for honning-forkælelse. Og så er det så billigt for deres showergel hernede, at jeg altid hamstrer en del. Leder stadig efter spearmint showergelen!

Tagged with: ,

Skriv et svar

