eightyseven

insta #58

Posted in dullegrej, rejse, tillen by tille87 on 16/08/2013

ferie insta1. Der blev drukket ferie-kaffe og spist brunch // 2. Jeg læste Costume i flyet // 3. Korres, obligatorisk når jeg er på Kreta
FØR JEG TOG AFSTED var der tid til ferie-kaffe, brunch og hygge. Nu sidder jeg i 32 grader på balkonen hos min mor og nyder det. Man bliver vildt sløv i den her varme! Men har alligevel allerede været et smut på tre apoteker for at finde lækre ting fra Korres. Dem var der i øvrigt også en artikel om i Costume. Jeg mangler stadig min spearmint showergel, men det kommer vel. Hovedet er i hvert fald gået på ferie og i morgen skal jeg på stranden!

Skriv et svar

