eightyseven

roger insta #57

Posted in loves, musik, tillen by tille87 on 12/08/2013

Roger Waters1. Der ventes i parken // 2. Roger Waters x2

SØNDAGEN blev brugt i Parken i godt selskab! For anden gang fik jeg oplevet Roger Waters på hans “The wall tour”. Var også forbi i 2011 og det var lige så fedt i går som den gang. Den mand er totalt sej og musikken giver mig både gåsehud og lyst til at græd. Da han var færdig ville jeg bare have mere. Håber han en gang beslutter sig for at spille på Roskilde igen. Det var den bedste måde at skyde min to ugers ferie i gang..
I dag har jeg endelig fået færdiggjort mit DIY-projekt med kasser købt hos trævarefabrikernes udsalg. Har malet dem med mørk valnøddeolie og nu er de endelig blevet sat op. Et par af dem mangler stadig låger – der var ikke tid i denne omgang, men det er stadig smukt. Må få taget nogle flere stemnings-billeder fra lejligheden snart. I morgen skal der spises brunch, ryddes op og slappes af..

Skriv et svar

