eightyseven

basic #2

Posted in cravings, i want to wear, inspiration, loves, new by tille87 on 07/08/2013

basic collage1: Stine goya // 2. Cos // 3. Too good to be basic // 4. T by Alexander Wang

ENDNU MERE BASIS-INSPIRATION og et tjek på min “liste”. Stine goya strikken er nu i mit skab – hvis jeg kan redde en fadæse med noget skyllemiddel (sælgers skyld….) og Cos toppen er billig så den skal jeg lige kigge på i dag. Too good to be basic har jeg endnu ikke bestilt noget fra, men en 100% silke top for 390 kr. lyder godt og de har et par virkelige fine at vælge i mellem. Og så den tilbagevendende trøje fra Alexander Wang – jeg jagter den stadig i en medium.

Min liste ser, indtil videre sådan her ud:
1. Too good to be basic silketop
2. Alexander Wang hør bluse
3. Jane Kønig lovetag halskæde
4. Acne belief rustic hør top
5. Sort skjorte fra Won hundred
6. Cashmere tørklæde fra Cos (sort eller grå)

For at bygge min gode basis-garderobe skal der ryddes ud så har booket stand på det første efterårs-loppemarked på Remisen og glæder mig! :) Hvor køber man ellers lækre basisvare i god kvalitet? Hvilke mærker er værd at holde øje med?

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hende C said, on 11/08/2013 at 11:15

    Inspirerende!

    • tille87 said, on 12/08/2013 at 18:19

      Tak. Er lidt i tvivl om sådan nogen basis-indlæg bliver for kedelige :)


Skriv et svar

