eightyseven

insta #56

Posted in rejse, tillen by tille87 on 05/08/2013

Insta norge1. Linjer i Kastrup // 2. New balance i Kastrup // 3. Bål-mesteren i Norge // 4. Reje-pilleri i Norge // 5. Nevøerne trommer i Norge

MEGET TIDLIGT i lufthavnen i fredags fordi jeg skulle til Norge og fejre min søster og hendes mand. For 4,5 år siden blev de nemlig gift på rådhuset i al hemmelighed og nu havde de så inviteret hele familien og en bunke venner op i en hytte i Norge for at holde bryllups-fest. Det var meget afslappet, hyggeligt og hippie. Fik ikke sovet så meget generelt, men fik badet, spist god mad og nydt familien. På fredag går jeg på ferie igen og jeg glæder mig! Søndag skal jeg (igen) høre Roger Waters i Parken og så er der lige et par dage der skal slappes af i før jeg flyver til Kreta!

Skriv et svar

