eightyseven

insta #55

Posted in home, musik, tillen by tille87 on 25/07/2013

hverdags collage1. Min søster spiller på Musiksmag – besøg Suns of satan her // 2. Linjer på kaffebaren // 3. Yndlingshjørnet på altanen

HVERDAGS-INSTAGRAM. Efter roskilde havde jeg besøg af min søster som skulle spille koncert på Musiksmag. Det var voldsomt hyggeligt at have et par søster-dage og få lov at høre hende spille. Udover det fik jeg to eksemplarer af hendes plade, som jeg har layoutet cover til. Det var fedt at se den live! Tiden lige nu går meget stille – jeg arbejder og tæller ned til lidt mere ferie i august. Hovedet er fuld af minder og drømme..

4 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. PH said, on 02/08/2013 at 13:38

    Hey Trut

    Glæder mig SÅ meget til at se dig snart – ikke mindst fordi det betyder slut på højsæson. Og dermed mere tid sammen med dig. Vi gør vel som sidst…du tager med på træf og vi kører maskinen videre der fra. Vil bede om en større maskine når du kommer, så vi har lidt flere ‘heste’ mellem benene :-)

    Transfer til og fra lufthavnen ER arrangeret…

    Knus fra
    Mor

    • tille87 said, on 05/08/2013 at 12:14

      Hej mor! Glæder mig også helt vildt! :) Bliver så rart med dage og oplevelser sammen.
      Hvad med Kim når vi tager på tur?? Han har givet dig ankomst-tidspunkter også siden transfer er arrangeret? :)
      Bliver så godt at se dig!!!

      Kys og knus!

      • PH said, on 06/08/2013 at 09:07

        Kim kommer ikke. Det er simpelthen blevet alt for dyrt med tog og færge, det er det slet ikke værd!
        Vi snakker nu igen om noget skiferie i stedet for. Der er jo stadig den der drøm om en hytte midt i et snelandskab, og med åbent ildsted….åååhhh.

        Ja jeg har fået dine flytider fra Kim

  2. tille87 said, on 07/08/2013 at 07:07

    Okay, øv! Men så håber jeg, at vi kan tage et par gode ture ud på maskinen!
    Skiferie ville også være fedt – måske kan det lykkedes i år. Og ellers har jeg meget mere ferie at gøre med til næste år :)


Skriv et svar

