eightyseven

insta #52

Posted in home, loves, tillen by tille87 on 30/06/2013

instacollage1. Jeg fandt den flotte, kæmpe Vipp-spand i København! // 2. Fredags-fri var lig med tidligt op og træne og bagefter weekend-avis, magasin og iskaffe // 3. Forrige weekend hyggede jeg mig bl.a. her

JEG ER IKKE FLITTIG til at få taget billeder for tiden. Men det er jo også bare glimt og de små ekstra ting i hverdagen. Den her weekend har været meget stille og rolig, men har fået klaret sugaring, spray tan (for første gang!), klipning og farvning af vipper så nu er kroppen da festival-klar. Det der spray tan var i øvrigt ret grænseoverskridende, men kan godt anbefale det, hvis man er en blegfis som mig. I dag har jeg været praktisk og ordnet lejlighed og vasketøj mens jeg slavisk har gennemgået musikken til roskilde – er stadig ikke færdig med det.. Er glad for at det kun er i morgen jeg skal på arbejde inden jeg har ferie!

Skriv et svar

