eightyseven

roskilde!

Posted in cravings, dullegrej, i want to wear, inspiration by tille87 on 25/06/2013

 

roskilde collageKISS – keep it simple stupid! Selvom jeg først tager afsted til Roskilde festival onsdag i næste uge er jeg allerede gået i “pakke-mode” og skal virkelig prøve at begrænse mig denne gang. Det burde også være muligt når det kun er 5 dage jeg skal være der. Jeg tror at ovenstående ville være perfekt basis og udover et par ekstra toppe, et par gummistøvler, en regnjakke og et par almindelige støvler/sneakers skulle der ikke meget mere med i rygsækken, hvis jeg havde både bukser og top i skabet der hjemme. Opdager stadig mere og mere musik jeg gerne vil høre så er sikker på, at det bliver en fed festival! :)

En kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. PH said, on 25/06/2013 at 17:02

    Birkenstock Rocks!

    God fornøjelse Trut, ønsker dig godt vejr og fede musikoplevelser!

    Hils Farmand :-D


Skriv et svar

