eightyseven

insta #51

Posted in home, new, tillen by tille87 on 20/06/2013

instacollage1. En lille bid af Paris i min vindueskarm.. // 2. Morgenlys // 3. Jeg var ude i dag // 4. Nye ringe fra Moss copenhagen

JEG VED GODT, at man ikke skal brokke sig over sommeren, men fy for fa.. hvor har det været varmt i dag! Nåede lige en halv time i Kongens have inden arbejde og så har jeg ellers siddet og svedt foran computeren indtil nu. Kan ikke vente til jeg kan cykle hjem og holde fri! De fleste aftener går med Lost, koldskål og altandøren åben – det er dejligt. Og nu er det heldigvis snart tid til ferie og Roskilde! Det bliver ungt og vildt :)

Skriv et svar

