eightyseven

insta #46

Posted in instagram, musik, tillen by tille87 on 03/06/2013

instagram collage1. Faderen & hans bike // 2. Ventetid i toget // 3. Hygge-snak på gyngerne med min bonus-nevø // 4. Jeg diy’er den til boligen // 5. Smugkig fra altanen // 6. Mandagen startede med Azealia Banks og det her nummer

DET VAR EN GOD WEEKEND
fyldt med hygge og housewarming og gode mennesker. Lørdag fejrede jeg en (meget) forsinket fødselsdag og min nye lejlighed og aftenen sluttede først kl.05 næste morgen – succes. Så søndag stod på pizza og oprydning og serier om aftenen. I dag har jeg købt små franskmænd ind til lejligheden… billede følger ;)

Tagged with: ,

Skriv et svar

