eightyseven

insta #45

Posted in home, instagram, loves, tillen by tille87 on 25/05/2013

instaSTILLE OG ROLIG LØRDAG med praktiske ting og gåtur rundt på Østerbro. Jeg elsker at bo her! Fandt gamle billeder frem og blev helt nostalgisk. Min far var en gammel hippie og jeg rockede den store fjällräven taske, pink gamacher og gummistøvler. Nu venter jeg på at min veninde skal komme og så skal vi have en hyggelig aften med god mad og guf – ligesom i gamle dage da vi boede sammen. Det bliver også nostalgisk :)

Tagged with: , ,

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. PH said, on 25/05/2013 at 17:32

    Ohhh hvilke herlige pics. Det første fra den gang din far og jeg malede min skurvogn sammen, da jeg flyttede ind i hans kollektiv. Er det andet sammen med Farmor? Husker så udemærket din fine mexico-lærredsjakke ;-) Fed nostalgi.

    Hygge til aftenen – kys fra Mor

    • tille87 said, on 26/05/2013 at 19:07

      Det er sådan en fin serie, den med skurvognen :) Jep, det andet er mens jeg venter på færgen sammen med Jytte. Jeg er ren farve-eksplosion :) Kys


Skriv et svar

