eightyseven

Interiør #1

Posted in home by tille87 on 22/05/2013

interiørJEG VILLE ØNSKE, at min stue så sådan her ud.. Er godt på vej, med mit eget touch på det hele. Det er godt nok en lang proces at beslutte sig for møbler, indretning og få ryddet ud/op i en ny lejlighed. Jeg vidste det jo egentlig godt, men hele den her proces er ret anderledes fordi det er min første “egen” lejlighed. Her er ikke tidsbegrænsning på (anden end den jeg sætter for mig selv), det er 100% min og jeg kan indrette den præcis som jeg ønsker. Det er fantastisk! Men, hele den der indretnings-proces bølger frem og tilbage. Først havde jeg en masse tanker og ønsker, men som tingene skrider frem er jeg blevet nødt til at skrotte nogen af dem og finde på nyt. Derfor er jeg nu endt med, endnu en gang, at ønske mig track reolerne fra Bolia – suk. Suk, fordi de er dyre og der nok kommer til at gå en del måneder før alle 3 er i hus. Men det er dem jeg vil have og så er det bare om at spare op..

Tagged with: ,

Skriv et svar

