eightyseven

insta #44

Posted in home, instagram, new, outfit, tillen by tille87 on 20/05/2013

insta441. Der blev heppet i regnvejr til københavn marathon // 2. Sådan her så tøjet ud i mens – bianco støvler, selected femme jakke, yvonne koné bumbag og h&m tørklæde // 3. Aftenen blev brugt i kælderen – damnit 4. sal! //
4. Godmorgen med banan/blåbær/spinat-smoothie og ost – haps!

WEEKENDEN HAR VÆRET GOD og jeg har fået ordnet en masse praktiske ting. Havde min far og hans kæreste på besøg og der blev boret, ordnet ledninger og samlet møbler. Lørdag fik jeg min nye sofa og nu begynder lejligheden at ligne et hjem – det er så rart. Og så er jeg svært glad for at i dag også er en fridag ;)

Skriv et svar

