eightyseven

insta #43

Posted in instagram, outfit, tillen by tille87 on 13/05/2013

instacollage1. I min vindueskarm // 2. På vej til konfirmation // 3. Bare et nummer //4. Til konfirmation/ædegilde //
5. Dagens konfi //6. Skål hipster // 7. Og det her kom jeg hjem til – aner ikke hvor den kommer fra!

JEG VAR I JYLLAND i weekenden – til konfirmation/ædegilde. Hyggeligt gensyn med familien. Var lige ved at komme for sent til mit tog, men det gik. Og så blev jeg ret så overrasket da jeg kom hjem til den der engle-basse foran min dør. Er bange for at det er naboens og den er permanent. I dag har jeg holdt fri, fået ansigtsbehandling hos Complete me, gennemtravlet DBA for sofaer og ryddet op i ting. Fandt et 3 år gammel brev som fik rodet op i en masse følelser igen. 10 sider med løfter og drømme. Gjorde ondt..

Tagged with: , ,

En kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. PH said, on 13/05/2013 at 19:40

    Waauww hvilke handyr – unge som gamle :-D

    Og englebassen ville jeg da bare elske der på dørtrinnet


Skriv et svar

