eightyseven

insta card #42

Posted in instagram, tillen by tille87 on 10/05/2013

postkortJEG SAMLEDE på postkort i folkeskolen og når jeg skal skrive en hilsen er der altid nok at vælge i mellem. På søndag skal jeg til konfirmation i jylland og senere på måneden til min lille nye nieces barnedåb så har lige siddet og skrevet på et par fine af slagsen. I dag skulle jeg have været inde hos Complete me til en luksus ansigtsbehandling, men desværre var de ramt af sygdom så nu er min tid først på mandag – æv! Skal nemlig ud og spise med kollegaerne i aften så det kunne ha været dejligt med behandlingen inden, men nu må jeg “nøjes” med de gode bøffer på hereford :) God weekend til alle!

Tagged with: , ,

Skriv et svar

