eightyseven

insta #39

Posted in instagram, loves, tillen by tille87 on 23/04/2013

Instacollage1. Husk at kigge ned… – fromwhereistand // 2. …og op – kukkuk! // 3. Zapp vender tilbage – ren nostalgi fra barndommen // 4. old school-billede inden pandehår // 5. Det så sådan her ud på Købmagergade, men nu er foråret her!

JEG PAKKER & PAKKER for på søndag skal jeg endelig flytte! Nu har jeg også ventet i al evighed, synes jeg. Mangler stadig at pakke små-ting, men det er svært at overskue flyttekasser på de få kvadratmeter jeg har lige nu så det sidste bliver nok kastet i kasserne lørdag aften. I lørdags nød jeg en times massage hos Beauty avenue, som stadig er helt, helt fantastiske – jeg fløj hjem bagefter! Næste insta bliver sikkert med billeder fra den nye lejlighed – juhu!

Skriv et svar

