eightyseven

insta #37

Posted in instagram, loves, tillen by tille87 on 24/03/2013

2303131: Busserne kørte med flag i går fordi jeg havde fødselsdag ;) // 2. Havde besøg af mine dejlige forældre som legede med iPad’en // 3. Vi spiste gode bøffer på Hereford // 4. Tidligere på ugen fik jeg god inspiration

WEEKENDEN ER GOD – fyldt med hygge og fødselsdag! I går fyldte jeg 26 og havde besøg af mine forældre, hele dagen. Det var dejligt. Specielt fordi min mor snart tager ud og rejser igen – hun arbejder som guide. I dag bliver også hygge, afslapning og nydelse..

Tagged with: , ,

6 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. naja said, on 26/03/2013 at 15:14

    Hej Tille- tillykke med fødselsdagen. Det ser ud somom du havde en rigtig hyggelig dag, men hvor ser dine forældre dog gamle ud :-)

    • tille87 said, on 27/03/2013 at 07:17

      Hej Naja :) Tusind tak, det var en rigtig dejlig dag. Haha, jeg tror de bliver lidt ældre at se på med et instagram-filter, men skal nok lade være med at videregive at du synes de ser gamle ud ;)

  2. PH said, on 29/03/2013 at 11:36

    NåNåNå, man kan da heller ikke være helt ny længere når ungen sidder der og fylder 26!

    Det var en helt igennem dejlig dag, og super hyggeligt også at ses om søndagen ;-) godt initiativ.

  3. naja said, on 02/04/2013 at 19:08

    Tille- har du været på apoteket på Blågårdsplads? Hyggeligt værtshus, som har ret mange special øl ;-) på toilettet står en tille-granitsten , som du skulle tage ind og se. Jeg fotograferede den faktisk, og sendte billedet til din fru moder, så måske har du set den? Anyway, apoteket, stenen og dets øl er et besøg værd, og det er dilligensen (rigtig beverding) i blågårdsgade også.

    • tille87 said, on 02/04/2013 at 19:29

      Hej Naja. Har desværre ikke været nogen af stederne, men lyder da som noget der skal prøves :) Hvad er en tille-granitsten? Tror ikke at jeg har set billedet hos min mor :)

  4. naja said, on 05/04/2013 at 16:08

    Det er en ca 1 m høj granit-sten, hvor der er hugget nogle ord ind i. Jeg kan huske noget med tille- sille , der står også noget mere, men det forsvinder i øl-tågerne. Da jeg var der, var der orkester på, et skidegodt Doors kopiband, så du kan måske være heldig, at høre godt musik til en tyver.


Skriv et svar

