eightyseven

Førstehjælp til ansigtet

Posted in anmeldelse, dullegrej, loves by tille87 on 16/03/2013

CliniqueMIT ANSIGT valgte selvfølgelig at gå amok for et par dage siden. Sådan er det altid når man skal i byen fredag ik?
Min redningsplanke er for tiden Clinique og endnu en gang var de super søde i Magasin til at rådgive og hjælpe. Mit førstehjælps-kit består nu af en anti-blemish ler-maske, spot treatment og en concealer som udover at dække indeholder gode dræberting mod bumser! Lermasken er tyk, hvid og lækker. Den skal bare bruges på de udsatte steder så jeg er sikker på at den holder længe. Spot-healingen har jeg skrevet lidt om før – den er stadig god! Concealeren skal jeg lige lære at kende.. Normalt er jeg ikke til concealer fordi jeg ikke gider føler mig alt for “make-up’et”, men da denne her også hjælper kan man tage lidt på og vide at den afhjælper bumsen i mens. Og så kan man altså også smøre en god klat på inden man går i seng og sove med den da den jo arbejder med huden når den er på. Hvad bruger I af førstehjælp? :)

Skriv et svar

