eightyseven

insta #36

Posted in dullegrej, instagram, new, tillen by tille87 on 14/03/2013

instacollage1. Salt scrub som gerne måtte komme med hjem // 2. Arm party i dag – nyt stort armbånd fra Moss Copenhagen, tyndt fra Cos og kæde med stjerne fra Pico // 3. Resident evil aften // 4. Nye yndlings-støvler // 5. Lost love..

DET ER HVERDAG og næste weekend er det min fødselsdag! Jeg får besøg af min mor og far og glæder mig voldsomt til at se dem begge. I morgen skal der spises wokmad og drikkes øl og så kunne det være jeg skulle starte forfra med The walking dead lørdag. Det bliver en god weekend

En kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. PH said, on 17/03/2013 at 18:48

    Hey Trut

    Glæder mig SÅ meget til at se dig – snart ;-)

    Kys fra Mor


Skriv et svar

