eightyseven

give-me!

Posted in i want to wear, loves by tille87 on 09/02/2013

wishes
1. H&M // 2. T by Alexander wang // 3. Arena


TIL FORÅRET vil jeg have de her tre ting! For at nyt skal ind må gammelt ud og jeg tænker at jeg skal bruge søndagen på at få taget et par billeder så jeg kan lave annoncer på trendsales og måske smutte forbi Magnolias secondhand med noget af det bedre så jeg kan skrabe lidt sammen. Alle tre ting sammen ville være så fint til foråret.. Trøjen fra H&M kan jeg sådan set allerede købe for den er på udsalg – win!
Hvad skal I købe til forårsgarderoben?

Tagged with: , ,

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Anne said, on 01/03/2013 at 09:57

    Er vild med del nummer 2 og 3, ville jeg gerne have i mit klædeskab :)

    • tille87 said, on 01/03/2013 at 19:42

      Det er også de to ting jeg er allermest hooked på ;)


Skriv et svar

