eightyseven

3-trinshudpleje

Posted in dullegrej, new by tille87 on 26/01/2013

Clinique3-TRINS-SYSTEMET + ekstra hjælp afprøves lige for tiden. Produkternes udseende minder mig om 90’erne, men det er ikke en dårlig ting ;) Fik en rigtig god vejledning (+flere ganges opfølgning!) i Magasin og endte med produkterne til kombineret hud. Udover det købte jeg noget til at hjælpe på mine pore, serum og en slags dækkende creme. En lille lifesafer, helt ude til højre som hjælper på bumser og så fik jeg en fin øjencreme med gratis. Jeg har egentlig altid gået en bue udenom Clinique da jeg havde hørt historier fra veninder som sagde at produkterne var alt for skrappe ved deres hud, men jeg er meget tilfreds! Jeg har aldrig brugt skintonic før og selvom det lige niver lidt ved næsten så hjælper det altså! Min hud virker mere glad, er flottere at se på og synes mine pore er blevet mindre. Og så er den der blemish-control til bumser altså et lille mirakel! Hvis du leder efter nogle nye hudpleje-produkter så kan jeg kun anbefale Clinique og husk at få en god omgang vejledning så du kommer hjem med det rigtige! De er virkelig søde til at hjælpe og finde det helt rigtige i Magasin..

Tagged with: , , ,

Skriv et svar

