eightyseven

it’s sunday

Posted in new, tillen by tille87 on 13/01/2013

 

curry
iPhone Cases  BaressodaySØNDAGSARBEJDE betyder pizza, men i går lavede jeg, endnu en gang, mad fra drengerøvs kogebogen. Lækker wok med karry. Så har jeg snust til Society6’s hjemmeside for at finde et nyt cover til min iPhone og forelskede mig i alt for mange. Lørdag blev brugt på Remisen, hvor jeg kiggede lidt, drak kaffe og fandt en billig og lækker bluse. Til sidst har jeg shoppet weekendtaske fra Day fordi jeg snart skal besøge familien i jylland igen – hurra! Håber jeres weekend har været lige så god :)

Skriv et svar

