eightyseven

christmas

Posted in loves, new, tillen by tille87 on 11/12/2012

insta christmas

JULESTEMNING.. Kan I mærke det komme snigende? Det der jul? Jeg mangler kun to gaver – til gengæld også dem jeg er totalt blank på! Men mens jeg grubler nyder jeg det nye julepynt, københavn med sne og min morgentransport :)

En kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. STEPHANIE / FASHIONBYSTERUP said, on 11/12/2012 at 19:03

    Jeg har en GIVE-AWAY igang på bloggen,
    hvor du kan vinde et lækkert ur fra Dyrberg/Kern til værdi a’ 1000,-
    Kig forbi hvis det lyder fristende :D
    http://www.fashionbysterup.dk/2012/11/give-away-3.html


Skriv et svar

