eightyseven

outfit of the day – 17.11.12

Posted in Ikke kategoriseret by tille87 on 18/11/2012

Outfit

Jakke: Zara // strik: Weekday // jeans: H&M // støvler: Bianco

SHOPPING MED ET MÅL.. I går havde jeg en shoppe-mission. Meget spændende.. Nu på fredag er der nemlig julefrokost med arbejdet og der bliver kørt et lille tema – bare mellem nogle kollegaer og jeg. I år står den på glimmer! Derfor havde jeg besluttet at finde mig et jumpsuit og så style det med mine fine guldglimmer-stiletter fra Bianco. Men det er godt nok ikke nemt at finde et jumpsuit lige nu! Specielt ikke hvis det skal have ærmer.. Men det lykkedes i Second female og nu skal jeg lige gå det lidt til der hjemme :) I dag har jeg gjort mig et (voldsomt) dyrt, men fantastisk køb. Må lige få taget nogle billeder så I kan se ;)

Skriv et svar

