eightyseven

outfit of the day – 15.11.12

Posted in outfit by tille87 on 15/11/2012

MMM+H&M

DAGENS DYNE.. Jeg var ikke en af dem der stod i kø fra morgenstunden af, men da jeg alligevel var inde i byen måtte jeg forbi og pille lidt ved H&M’s nyeste design-samarbejde og jeg havde kun to must-try, hvor det ene mest var for sjov – som I kan se :) Prøvede også ankelstøvlerne med den gennemsigtige hæl og de var fine, men var ikke videre behagelige at have på og så var de virkelig svære at gå i. Købte I noget?? :)

Tagged with: ,

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nana Pankalla said, on 01/12/2012 at 17:36

    Har ik købt noget. Ville gerne have haft fingrene i sølv gamacherne
    Men synes den jakke er så sjov, det er jo bare en dyne med ærmer :/

    / Nana http://www.nanapankalla.dk

    • tille87 said, on 03/12/2012 at 08:55

      Den er nemlig sjov – tror aldrig jeg ville kunne finde en lejlighed til at bruge den! Da jeg prøvede den opdagede jeg også at der fulgte et dynebetræk med – det er da komisk :)


Skriv et svar

