eightyseven

new beauty

Posted in dullegrej, new by tille87 on 09/11/2012

Beauty

5 FAVORITTER for tiden.. 1. Organic pharmacy olie som jeg bruger sammen med min dagcreme // 2. Clear head mint-shampoo fra Origins – elsker alt med mint! // 3. Balsam uden parfume eller andet “fy-fy” fra Matas natur // 4. Mandel lotion fra Weleda, som både kan bruges til dag- og nat-creme // 5. Mineral-blush fra Bare Minerals

Olien fik jeg til eventet med Organic pharmacy og den er ren guf for min hud nu hvor det er blevet koldt. Bare et par dråber blandet i dagcremen hver morgen. Clear head shampooen læste jeg om på en anden blog og selvom den er semidyr elsker jeg duften og så er den skånsom, hvis man vasker sit hår hver dag. Bruger normalt ikke balsam, men til vinter er det fantastisk i spidserne – har slet ikke problemer med elektrisk hår, som jeg ellers normalt nemt kan få når tørklædet f.eks. skal af og på hele tiden. Weledas mandellotion blev jeg anbefalet i Helsemin og den har dobbelt-virkning da den, som skrevet, kan bruges både om dagen og natten. Kan nærmest mærke den virke når jeg smører den på om aften – huden bliver strammet godt op :) Bare mineral blushen købte jeg da jeg var i Paris og den er fin – den gør hvad den skal.
Fortæl mig hvilke produkter der er jeres favoritter for tiden! :)

Skriv et svar

