eightyseven

giveaway

Posted in dullegrej, konkurrence by tille87 on 31/10/2012

Hair

FRA MIG TIL JER… Har lige modtaget min 3. goodiebox og igen, igen var den fyldt med lækre ting! Men men, da jeg hverken har farvet hår eller bruger shampoo mm. med for meget parfume tænkte jeg, at der måske var nogen af jer som havde mere brug for de her fine produkter! I kan vinde en 3 minute miracle anti frizz treatment fra Aussie, shampoo og conditioner til farvet hår fra Redken og en lille chokolade-shampoo fra L´oréal! Det eneste I skal gøre er at følge mig på bloglovin og skrive en lille kommentar om hvorfor det er jer der skal vinde.  Jeg finder en vinder søndag d.11 november :)

Tagged with: , , , ,

5 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Tina Irene Povlsen said, on 01/11/2012 at 07:40

    Super hot give away – Er sikker på at de skønne produkter vil booste mit hår, som er farvet og derfor behøver en god og kærlig pleje… Vi går en hård tid i møde for både for hud og hår – Kong Frost er hård ved det hele, og gode plejeprodukter er derfor et must. Jeg vil gerne passe godt på mit, og deltager på mit hårs vegne om denne give away som kun kan pleje og forskønne det som skal holde sig pænt gennem et langt liv. :-)

    • Tina Irene Povlsen said, on 01/11/2012 at 07:44

      Følger dig selvfølgelig via bloglovin … :)

  2. Katrine said, on 01/11/2012 at 08:39

    Av, for en lækker giveaway. Hvor er det dejligt, at du vil dele lækkerierne med os. Jeg har tabt en masse hår på det seneste og søger derfor en værdig og mere nærende erstatning for mine nuværende hårprodukter, der er for kradse for mit sarte hår. Måske, det netop er mirakelmidlerne, du udlover? Tak for en skøn blog :-)

  3. Mette L said, on 01/11/2012 at 15:48

    Det kunne være dejligt med en lækker overraskelse på min fødselsdag ;p

  4. laila bindzus said, on 02/11/2012 at 20:10

    det ville da være skønt med en præmie og så til håret ,jeg har langt rødt ,krøllet hår med stripper i som helt klart trænger til en kærlig behandling så håber og trykker fingre får lidt held min vej .
    ps. super blog du har her


Skriv et svar

