eightyseven

Maison Martin Margiela x H&M

Posted in i want to wear, psst! by tille87 on 17/10/2012

Maison Martin Margiela H&M3XDRESSES.. Synes meget af Maison Martin Margielas kollektion for H&M ser meget voldsom og ikke særlig brugbar ud, men de her tre kjoler ser da egentlig meget smukke ud. Specielt den sidste vil jeg gerne kigge lidt ekstra på når kollektionen kommer i butikkerne, men håber på at priserne ikke ryger helt i vejret! Er I stadig hooked når H&M laver så mange af de her design-kollektioner?

Tagged with: ,

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Mette l said, on 17/10/2012 at 18:18

    Enig.

    Deres Lanvin kollektion var smuk. Og det vat vist det..

    • tille87 said, on 17/10/2012 at 19:24

      Ja, der var også nogle smukke kjoler i Lanvin kollektionen, men jeg synes altid deres kollektioner bliver så dyre.. Jeg tror faktisk kun at jeg har købt noget én gang og det var da de lavede et samarbejde med Jimmy Choo og der købte jeg bare et armbånd. De første stykker de lavede nåede jeg slet ikke at se..


Skriv et svar

