eightyseven

tables

Posted in home by tille87 on 03/10/2012

TablesARBEJDSSTATIONEN.. Det eneste jeg mangler er et skrivebord! Har været på jagt flere forskellige steder – genbrugsbutikker, ikea, dba mm., men har ikke fundet noget der fungerer endnu. Blev voldsomt forelsket i det enkle bord fra Ikea (1. billede), men det duer desværre ikke der hvor jeg gerne vil have det stående. Så nu har jeg allieret mig med en god ven og så laver vi da bare lige en DIY og smækker et bord sammen som skal se nøjagtig ud som bordet på det sidste billede. Med mine egne tilføjelser selvfølgelig.. Jeg vil måske dele hullet op i to rum, et lille og et lidt størrer og gøre plads til at jeg kan have en stor kasse stående. Og så overvejer jeg, at male det limegrønt! Når alt andet er enkelt kunne det da være fedt med lidt vilde farver :) Måske jeg skulle lave en lille guide når bordet er bygget?

Tagged with: , , ,

Skriv et svar

