eightyseven

i transit

Posted in dullegrej, new by tille87 on 24/08/2012

BeautyLIVE BLOGGING*.. Direkte fra Billund lufthavn hvor jeg nu har opholdt mig siden kl.14, fordi jeg troede, at jeg skulle flyve kl.16.05, men selvfølgelig blev flyet forsinket og nu kommer vi først afsted kl.20.10. Puh, det har været en lang dag. Var oppe allerede kl.07 fordi jeg måtte med toget og bus til Billund og nu ventetid her.. Så er det godt at der er tax-free og jeg har allerede været der 3-4 gange. Så nu kan jeg heller ikke finde på mere jeg bare have. Jeg er virkelig træt så har svært ved at overskue to timer mere i lufthavnen, men der er ikke andet at gøre end at finde tålmodigheden frem..

Fra venstre mod højre: Clean – warm cotton, Body shop – nutriganics smoothing serum, Clinique – solcreme & deo og Origins – ansigtsvask.. Så er jeg da også godt dækket ind :)
*jojo, det er det nye sort der der live blogging ;)

Skriv et svar

