eightyseven

zara for fall

Posted in cravings, i want to wear by tille87 on 17/08/2012

 

Zara fall 2012VARMT & RART.. Nye ting hos Zara. Jakken er smuk. Virkelig. Prøvede den i butikken forleden dag og havde rigtig svært ved at hænge den tilbage, men det må vente til næste måned. Den vil være perfekt til efteråret og vinteren! Lækker med lynlås-detaljer og massere af uld! Sweateren i midten tog jeg med hjem. Snittet var virkelig fint og selvom den ikke materiale-mæssigt lever op til jakken glæder jeg mig til vinter og til at style den nogenlunde som på billedet.. Og så den grønne. Sådan en fin farve! Jeg burde bruge penge på et skrivebord, bare et billigt genbrugsfund, men det rette er ikke dukket op endnu. Nu vil jeg børste tænder og gå i seng! :)

Tagged with:

En kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. PH said, on 20/08/2012 at 21:03

    Den grønne farve er helt vildt skøn!!
    Sweateren kunne jeg også helt sikkert hygge mig i…

    Glæder mig til at se dig snart :-D


Skriv et svar

