eightyseven

ekstra fugt

Posted in dullegrej by tille87 on 16/07/2012

urtekram

MERE HÅR-LUKSUS.. Nu er det selvfølgelig ikke lang tid siden jeg skrev om nogle andre lækre hårprodukter, men da jeg var på besøg hos min veninde i weekenden fik jeg lige testet nordisk birk shampooen og conditioneren fra Urtekram. Og hurra! Mit hår blev virkelig glad, blødt og lækkert. Jeg har selv shower gelen der hjemme og synes den dufter virkelig lækkert og fugter rigtig god. Produkterne er heller ikke så dyre som Aveda så hvis man er på et lidt strammere budget er de her altså virkelig gode bud. Jeg har også prøvet family shampooen tidligere og den har jeg også været glad for.
Jeg har været stille i weekenden fordi jeg trak stikket og tog til Næstved for at besøge veninder og slappe lidt af. Var tiltrængt, men jeg håber at få skrevet lidt mere i løbet af ugen :)

Tagged with: ,

Skriv et svar

