eightyseven

be curly

Posted in dullegrej by tille87 on 10/07/2012

aveda be curly

NY FAVORIT.. Conditioneren fra Aveda er helt klart en ny favorit. Mit hår dufter skønt og følels blødt og sundt efter lidt selvforkælelse. Jeg har prøvet at bytte om på rækkefølgen af hårkur/conditioner og shampoo efter at have læst at det skulle være klogt. Det er i øvrigt hos Anette jeg får alle de gode insider tips ;) Jeg overvejer at købe shampooen fra samme serie når jeg løber tør for de andre varianter jeg har der hjemme.

Hos Beauty Avenue bruger de forresten også kun Avedas produkter så har prøvet et par forskellige ting i forbindelse med fodbehandling f.eks. og man bliver altså hurtig afhængig af de dejlige dufte. Aveda har også modtaget Cradle to cradle godkendelse fordi de bestræber sig på at udvikle miljøintelligente produkter så de kan undgå alt for meget affald. Læs selv mere på deres hjemmeside, hvis du er nysgerrig :)

Tagged with: ,

Skriv et svar

