eightyseven

lipstick

Posted in dullegrej by tille87 on 09/07/2012

lipstickTRE SOMMERFARVER.. Lancôme juicy tube fra paris, maxfactor sheer gloss balm og dior i hidsig pink fra Sephora. Jeg burde gøre lidt mere ud af mine læber. Normalt hader jeg lipgloss fordi det klistrer så meget, men kunne ikke dy mig da jeg var i paris, hvor det i øvrigt virker som om alle kvinder har læbestift på all the time.. Maxfactor er så fin med en lille smule glimmer i, heldigvis ikke noget klister der og dior har jeg stadig til gode at prøve. Bruger du noget til læberne?

Skriv et svar

