eightyseven

soft pink

Posted in dullegrej by tille87 on 01/07/2012

Bodyshop & topshopSØNDAG MORGEN.. Starter stille og roligt. Jeg skal besøge min farmor og farfar senere i dag. Min far kommer og henter mig på motorcyklen og så kører vi mod Helsingør. Jojo. Vind i håret and all that jazz. Ville lige vise jer to små lækre ting som er flyttet ind hos mig. “Daydream” fra Topshop, som er helt fantastisk tøsepink og derfor kan give mig et pift og peppermint redning til fødderne fra Bodyshop. Første topshop neglelak, men er sikker på at det nok skal blive et godt bekendtskab! Tror den står på fodbad, creme og lyserøde tånegle i aften ;) God søndag derude!

En kommentar

Subscribe to comments with RSS.

  1. PH said, on 01/07/2012 at 09:46

    Hey Trut

    Ha’ en dejlig dag med farmand og besserne. Hils dem allesammen mange gange fra mig ;-)

    Kærlig hilsen
    Mor


Skriv et svar

