eightyseven

sephora goodies

Posted in dullegrej by tille87 on 23/06/2012

sephora

FOR EYES AND HANDS.. Jeg afprøver to skønne sager fra Sephora, takket være Anette, som jeg har omtalt mange gange før. Hun skriver både artikler til Børsen, hvor jeg arbejder og har en lækker, lækker skønhedsblog. En gang i mellem åbner hun op for anmelderhold og det er grunden til at jeg nu tester disse to fede her hjemme.
Neglakfjerneren må mange af jer efterhånden kende til og den virker virkelig.. Men det er første gang jeg stifter bekendtskab med mascaraen og jeg var lidt skræmt af dens facon, men se lige en fancy og lækker børste! Har forsøgt mig med den de sidste par dage og med lidt øvelse går det, men jeg er ikke helt klar til at slippe mit andet mærke endnu. Lancôme er stadig min favorit!

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Anette said, on 30/06/2012 at 09:34

    Det er jo en fest at have dig som anmelder kære T.

    • tille87 said, on 01/07/2012 at 08:21

      Tak for de fine ord, Anette :) Håber jeg kan få lov at være med på holdet en anden gang!


Skriv et svar

