eightyseven

surviving roskilde

Posted in dullegrej by tille87 on 16/06/2012

travelkitTRAVEL KIT.. Jeg skal desværre ikke på Roskilde i år – fortryder, fortryder, fortryder den beslutning! Men selvom det ikke bliver til en festivaltur i år har jeg alligevel samlet lidt rejseguf ind. Og fået nogle fine små tasker at putte det i. Lige meget hvor man skal hen synes jeg det er træls at slæbe store shampooflasker, cremekrukker eller lignende med så i år har jeg forberedt mig lidt til når jeg skal besøge min mor på Kreta senere på sommeren.
Fra venstre; rensecreme fra Sephora, conditioner, bodyshampoo og shampoo fra Johns Masters, diverse små cremer i minituber og i breve, endnu en rensecreme fra Sephora (purity) og små kapsler med bodyshampoo fra Sephora.

Helsemin har de små flasker fra John Masters og jeg har ikke set dem andre steder så jeg var svært tilfreds da der pludselig stod en kæmpe kurv jeg kunne rode i. Ofte er matas søde til at give små cremeprøver med og så er jeg nok bare sådan en som også gemmer, hvis der er prøver med i magasiner :)
Hvis man skal på festival er en klar vinder renseservietter!! De klarer alt fra øjenmakeup, beskidte hænder eller fødder og en klatvask ;) Derma eller Matas har gode og forholdsvis billige varianter.

Hvad kan du ikke overleve uden når du er på festival eller ude at rejse?

Skriv et svar

