eightyseven

protect & clean

Posted in dullegrej by tille87 on 31/05/2012

Sephora & la roche posayNYT DULLEGREJ.. Efter anbefalinger har jeg nu købt sol/dag-creme til ansigtet fra La roche-posay og allerede da jeg testede cremen i butikken føltes den som et hit. Tynd, let at smøre ud, hurtig om at trænge ind og uden at efterlade en hvid hinde på huden! Jeg er god til at få smurt kroppen i solcreme til daglig, men synes aldrig solcreme i ansigtet har været et hit, men nu tror jeg det vender. Indtil videre har jeg bare brugt min normale dagcreme da det her grå vejr ikke ligefrem indbyder til solcreme.. Sephoras cleansing milk købte jeg i Paris og elsker pumpen og at den også findes i en mindre rejsestørrelse. Den er tyk som en creme og jeg bruger den hver aften til at rense make-up af ansigtet (ikke øjnene) og min hud føles dejlig blød efter. Eneste minus er duften.. Synes simpelthen den dufter af mandeparfume og det er altså et minus i min bog, men duften forsvinder hurtigt og så er det jo bare på med en god natcreme :)

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. PH said, on 02/06/2012 at 14:52

    Du laver altså bare kanon gode billeder!

    • tille87 said, on 03/06/2012 at 09:44

      ..og det her er “bare” taget med iphonen ;)


Skriv et svar

