eightyseven

tattoo eller ej?

Posted in tillen by tille87 on 21/05/2012

tattoosONCE YOU GO… Efter min første tattoo, der blev lavet i marts overvejer jeg allerede en ny. Har leget med tanken om hvidt blæk, men en lille billedsøgning på google har afskrækket mig lidt igen da mange af dem som bliver vist mest af alt ligner brændemærker der er gået galt. Når man først har fået én synes jeg også at de næste skal passe til, specielt hvis de placeres relativt tæt på hinanden. Det er nok endnu sværere at få lavet den anden end den første. Jeg synes det lille hjerte på det første billede er superfint, feminint og placeret rimelig diskret, men tattoos på hænderne skal overvejes mere grundigt, efter min mening. For nylig bragte Samvirke en artikel hvor de dykkede ned i problemerne med infektioner, bakterier og kræftfremkaldende stoffer i blækket og advarede mod bl.a. den røde farve, som skulle være ekstra slem.
Det er tankevækkende at man ikke bliver bedre informeret om infektioner, komplikationer eller lignende efter at have fået lavet en tatovering. Jeg var virkelig glad for det sted jeg fik min lavet og der var sterilt, rent og en super god stemning, men vi talte slet ikke om at der kunne være en mulighed for at der ville gå infektion i tatoveringen efterfølgende og jeg fik ikke navnet på det blæk som blev brugt.
Er det noget der sætter tanker i gang hos jer eller afskrækker jer fra at få lavet en tatovering ?

Skriv et svar

