eightyseven

glimt

Posted in tillen by tille87 on 21/05/2012

snapshot collageENDNU FLERE GLIMT FRA HVERDAGEN1. Bliver nedstirret af en måge på christianshavn, lige før min tattoo skulle tegnes op igen // 2. Jeg købte gråt og pastel i H&M // 3. Forelskede mig i en kogebog hos min søster i Aarhus // 4. Jeg tog billede af den brune kasse // 5&6. Tog i biografen på en helligdag og så “Hvad med Kevin?” // 7. Fandt flotte armbånd i H&M // 8. Arm-party // 9. Det nyeste Eurowoman // 10. Jeg så “bjergkøbing grand prix” … // 11. …sammen med min nevø, der fik kastet noget havregrød ned i mens // 12. Pæne, pæne neglelakker fra Chanel som min søster har.. Nu er jeg på jagt efter dem!

Tagged with: , ,

Skriv et svar

