eightyseven

sephora heaven

Posted in dullegrej, psst! by tille87 on 09/05/2012

Sephora IllumJEG VAR I HIMLEN tidligere i dag.. Som I nok ved er Sephora åbnet i Illum og det er længe ventet! De har virkelig mange lækre ting og jeg kunne købe mig fattig derinde. I dag var jeg lidt fornuftig og købte bare nogle småting jeg manglede. Jeg ved godt at billederne ikke er geniale, men det var hvad jeg lige kunne svinge mig op til :) Håber I bærer over med mig. Glæder mig til at afprøve de nye produkter! Korres conditioner 129 kr., Sephora’s egen Lagon bodyscrub 70 kr., Sephora’s egen green tea & lagon bodywash i rejsestørrelse 10 kr. pr. stk. og Sephora’s creme caramel øjenskygge

Tagged with: ,

2 kommentarer

Subscribe to comments with RSS.

  1. Anette said, on 10/05/2012 at 08:36

    Ja SIKKE en fest, Tille. Hvor var du og hvornår…vi skulle jo ha’ haft store øjne sammen.

    • tille87 said, on 10/05/2012 at 13:33

      Jeg kom lige da Ole gik :( Nåede først derind ved 13 tiden, men der var stadig godt gang i den. Glæder mig til at læse din artikel i Børsen imorgen ;)


Skriv et svar

