eightyseven

Galeries Lafayette

Posted in rejse by tille87 on 22/04/2012

Galeries LafayetteNU MÅ jeg vidst hellere se at få givet lidt tips videre – ellers glemmer jeg jo helt turen fordi der er for meget hverdag. Inden vi tog afsted fortalte min fars kæreste mig lidt om Lafayette og sagde at hvis man skulle shoppe var Lafayette et super bud. Jeg anede intet om hvilke mærker de førte eller hvor flot bygningen egentlig var, men se lige det loft!! Har prøvet at google og der kan man altså også se rigtig mange flotte billeder. De havde en masse lækre beauty-stande i stuen plus mange lækre taskemærker såsom Balenciaga og Céline! Selvom man ikke skal shoppe er Lafayette en oplevelse at gå rundt i. Der er mange etager med lækkert, lækkert (&dyrt) tøj og det var også der jeg købte min Acne sweater. Og så var det også her den største høst af Chanel lakker kom med hjem (til de 2€ mindre end hos Sephora, som jeg allerede har snakket om her ..). Hvis du kan lidt fransk har Lafaytte også en hjemmeside som er et klik værd :)

Skriv et svar

